Založ si blog

Pokuta na diaľnici – a nebola za rýchlosť!

Rozhodnem sa ísť na výlet cez pol Slovenska. Naplánujem si cestu.  Sadám do auta, natankujem. Ten benzín je neskutočne drahý, čo už…to je proste náš nenažraný systém hovorím si s úškrnom na tvári. Kúpim si diaľničnú známku. Ako si tak idem po diaľnici, v diaľke vidím policajnú hliadku. Hovorím si výborne, aspoň si robia svoja robotu. Zastavia ma, všetko je v poriadku, známku mám, papiere sedia, rýchlosť som neporušil a mám dokonca aj novú oranžovú lekárničku s 10 centimetrovým bielym krížom uprostred. Pán policajt mi ale vypisuje pokutu, a ja sa nesnažím zakryť svoje prekvapenie a zdesenie. Pýtam sa čo som porušil, keďže som šiel ani nie 120-tkou. A Pán policajt mi hovorí že som bezdôvodne jazdil v ľavom jazdnom pruhu…Tak som mu jednoducho vysvetlil, že určite to nebolo bezdôvodne. Je pravdou že v pravom pruhu nešlo žiadne auto, teda som nikoho nepredbiehal. Keď si kupujem diaľničnú známku za nemalé peniaze, tak tá diaľnica má vyzerať úplne inak, nie ako železnica s koľajnicami. A to som nezačal hovoriť o dierach na ceste, ktorých aj na diaľnici je požehnane.  Po prvé som nechcel riskovať svoju bezpečnosť na diaľnici. Po druhé som nechcel vystaviť svoje auto tým koľajniciam či dieram a riskovať tak jeho poškodenie. Tak som prešiel do ľavého pruhu, čo sa mi zdalo ako rozumné a prirodzené riešenie. Očividne toto riešenie bolo racionálne len pre mňa. Nie pre príslušníka policajného zboru a už vôbec nie pre moju peňaženku, ktorá mala prísť o 60 eur. Radšej by som tých 60 eur venoval Erike z prešovského podchodu na hlavnej ulici ako ich zaplatiť ako daň za racionálne riešenie. Páni politici len vyberajte tých správnych dodávateľov na stavbu diaľníc, s najNEvýhodnejšou ponukou a „ŠIROKÝM“ portfóliom služieb.

05.03.2013

MÁM NA TOTO NERVY??? Drvivá väčšina ľudí si myslí, že žije v právnom štáte, ktorý sa o nás postará…o tom právnom štáte sa dá polemizovať. Je o tom už popísaných veľa blogov, príspevkov, článkov či komentárov. O tom že sa o nás štát vie postarať sa nedá ani polemizovať!!! Štát na nás všetkých zvysoka kašle a robí si čo chce. Ak sa bežný [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 9535x
Priemerná čítanosť článkov: 4768x

Autor blogu

Kategórie

Archív